Upgrade naar de nieuwe Edge-browser of gebruik Chrome, Firefox of Safari om door te gaan. De ADI Global Distribution-site zal na 12 maart 2021 Internet Explorer niet meer ondersteunen.
Via [Defect product retourneren] kunt u een aanvraag indienen voor het retourneren van een DOA-product.
Wij stellen de volgende voorwaarden aan uw retour.
Retourneren is enkel mogelijk binnen 21 dagen na aankoop
Het product is onbeschadigd en compleet. Alle in de originele verpakking aanwezige items zoals verpakkingsmateriaal, handleidingen, software, kabels, enz. dienen aanwezig te zijn.
Er is niet op de verpakking geschreven
U heeft een positieve bevestiging ontvangen van onze RMA-afdeling dat uw product geretourneerd mag worden
Niet alle fabrikanten bieden een DOA-procedure aan. In dat geval hanteren wij de reparatiegarantie.
Als het product bij aankomst op onze RMA-afdeling beschadigd of incompleet blijkt zal uw aanvraag worden omgezet in een Defect product procedure.
Nadat u de bevestiging dat u het product kan retourneren hebt ontvangen, verpakt u het product in een omdoos. Voeg een kopie van uw RMA-formulier toe aan de verzending. Plak deze niet op het product of de omdoos – maar leg deze bij het product
U verzendt uw product naar:
JCL Logistics / ADI Global Distribution
T.a.v. RMA-afdeling
Rucphensebaan 11
4706 PH Roosendaal
Indien er geen geldig RMA nummer/formulier in uw verzending aanwezig is zullen wij deze terugsturen op kosten van de ontvanger. Het formulier is 30 dagen geldig.