Upgrade naar de nieuwe Edge-browser of gebruik Chrome, Firefox of Safari om door te gaan. De ADI Global Distribution-site zal na 12 maart 2021 Internet Explorer niet meer ondersteunen.
Via [Defect product retourneren] kunt u een aanvraag indienen voor het retourneren van een defect product.
Voor een aantal fabrikanten verloopt het RMA proces direct of gedeeltelijk via de fabrikant.
Dit geld voor: [Axis] - [Vanderbilt & Comnet] - [Milestone] - [Netgear] - [Paxton: +31(0)76 3333 999]
Wij stellen de volgende voorwaarden aan uw retour.
Vermeld duidelijk het defect in uw aanvraag.
Een omschrijving met enkel " werkt niet" is te summier. Voor een correcte en snelle afhandeling is het belangrijk te weten waarom u het product retourneert.
Vermeld altijd het serienummer en de productiedatum. Zonder serienummer kan uw RMA-aanvraag afgewezen worden of vertraging oplopen
ADI volgt de garantievoorwaarden van de fabrikanten. Bijna al onze fabrikanten hanteren een reparatie beleid waarna wij u het product retourneren. Soms ontvangt u een (tijdelijke) vervanging.
Als uw product buiten de garantieperiode valt, zullen de kosten voor reparatie aan u doorbelast worden. Natuurlijk informeren wij u eerst over deze kosten, zodat u kunt overwegen of dit voor u de beste oplossing is.
Nadat u de bevestiging dat u het product kan retourneren hebt ontvangen, verpakt u het product in een omdoos. Voeg een kopie van uw RMA-formulier toe aan de verzending. Plak deze niet op het product of de omdoos – maar leg deze bij het product
U verzendt uw product naar:
JCL Logistics / ADI Global Distribution
T.a.v. RMA-afdeling
Rucphensebaan 11
4706 PH Roosendaal
Indien er geen geldig RMA nummer/formulier in uw verzending aanwezig is zullen wij deze terugsturen op kosten van de ontvanger. Het formulier is 30 dagen geldig.